"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Saturday, August 15

finishing school..so funny...

arini aku ade finishing school..huhuhu aku nk abis stdy dah rupenya..dah xlama dah..i still waiting that moment.'graduation day'.emmm..nk story mory sket pasal arini..lawak gila arini...aku ngn ana tersesat ngn kump 2..tpisahla kitorg ngn cozmate lain..tp ok gak..maka luas terbentang la pmandangn kami..hahaha..rmi hero la konon..tp xde la hero mana pon..okla.....6org je pompuan yg len sume lelaki..aku ngn ana ingt diorg nih bebudak FRSB..bdk kot ..sebab xkenal lsg..rupe2nya x..sngkaan meleset skali..diorg budak engineering jgk..cmna la x notice diorg wujud kat fak eng tuh..huuhuhuhu..ya Allah nk habaq mai arini aku xlarat nk gelak..rasa tegang muka ni ha..xpyh beli face massage la cmni..dh tegang muka aku..dgn aksi2 bengong budak2 nih..dah imiginasi yg xleh blah..presentation yg overconfident smpi nk pecah perut aku...lawak gila..dah la soalan2 bombastik +gila2+bengong+gelong..merepek2..ntah ape2..tp best..best sgt..macm2 jenih org diorg ni..so xdela boring gila finishing school ni..okla..arini best tp xtau la besok.ade shari ag ni...hope,,,best la jugak..kalu x, mau ngantok aku dibuatnya.. hahahhaaha..

0 0 komen terbaek!!:

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!