"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Thursday, July 1

im a jobseeker...(O_O)v

pagi sume..pepagi aku nk bebel pasal title post kat atas ni..hahahahaaha..nk tergelak aku bile memikirkn pasal tu..baru je td aku telah memalukn diri sendiri..tuu arr org suh blaja bi betoi2 xmo..tgk kan dah slh phm~(tp bukan slh aku,email tu yg mengelirukn aku,huhuhu)~
sbnrnya mule2 aku dh phm dah,xyah kol die balik sbb xde vacancy..tp bila aku tnya pndpt pelbagai pihak,,mereka mgatakan aku kene kol...sume yg aku tnya..sume suh kol.mereka kata mayb company nk offer post lain..wakkakaka..emmmmmmmm tp sbnrnya xpyh..hahahahha..adoiyaii malu nye~(nmpk sgt desprate nk keje)~
emm tp xpe..ni experience aku cri keja..malu pn malu...lbh baik tnya drp x..kikikiki..skg ni ari2 aku apply keje,ari2 aku tggu email n kol,,,bile nk keje ni,,byk aku nk wat ni...1) aku nk duet~tu sdh pasti~2)aku nk keta~(tu pn sdh pasti)~3)aku nk mlancong~(tu pn sdh pasti)~4)aku nk kawin(ni sgt pasti,amboi gataiiii,tp xde calon lg..tulun3..crkan calon utk saye)~5) yg terakhir aku nk tolong makabah saye(perhhh betuah punya anak,nk tolong mak priority terakhir,ish3 insaf2,)~xpe aku tuka balik,kite amik drp 5 to 1...paling byk adalah high priority..yeahaaaaaa~
alamak!!!! kawin jd second priority la pulak..adoi kene cepat2 cr calon ni....kikikiki
dah5x...makin lama,makin mengarut aku disini,bek tolong mak lg bagus,yeke????~(mesti korang xcaya aku rajin kan3)~hahaha sbnrnya tolong kacau jelah...hihihi
ok entri ni berenti disini...jumpe lgi,,daaaaa


0 0 komen terbaek!!:

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!