"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Wednesday, November 30

Aku bukan yang kau pilih~

Sesungguhnya aku tak ingin kau pergi,
Aku ingin kau selalu bersamaku,
Tapi apakan daya,
Kau memilih untuk tidak bersamaku lagi,
Kerna kau merasa aku tak sempurna,
Ku mengerti...
Dan ku cuba fahamimu,
Mungkin aku tak sempurna,
Tapi aku pernah dan akan berusaha
untuk menjadi sempurna dimatamu
Mungkin itu sekadar alasan
Yang pastiya dirimu..
Hatimu..
Telah dimiliki insan lain,
Yang padamu,dia sangat sempurna
Untuk menjadi pendampingmu sayang
Ku cuba fahami
Dan ku cuba lari
Tapi apakan daya
Hatiku telah kau bawa pergi
Pergi bersama mimpi kita yang dulu...

0 0 komen terbaek!!:

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!