"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Saturday, November 19

Aku Konvo!!-Degree Part 1


Salam, hari ni aku nak berkongsi pasal tajuk entri kat atas..Aku Konvo!!! ya aku dah konvo.Actually dah setahun da aku konvo nye.. Tapi memandang baru aku aktif ni,ni la nak cite nii.Aku konvo pada 10/10/10 ~ awesome kan tarikh konvo aku~..syokk!! dah la amik konvo ngan Sultan lg..Tak sangka aku konvo jugak tanpa ade extend sem..huh ! selamat..cuak jugak.Sebab susah oooooo course ni.Mula2 dulu,aku dah nak quit dah..Tp semangat aku nak abihkan study tu berkobar2 setinggi Gunung Everest..Tinggi x henggat

Padahal, kalau xdisebabkan biasiswa aku tuh!! agaknya lama dah aku cabut..Mana taknya ,kalau aku quit aku repay 110ribu hengget..banyak tuu!!leh Muflis aku dibuatnyeee..dah jual ape nak bayar balik tuu..Idok lerr teman nak bayorr..baek teman abihkan je study tuu..Tu la cite nye yang buleh abih tuu...Haaaa Ni nak kongsi la sket pic aku konvo..Scroll down k!!



ni masa naek stage..tu pegang skroll degree la tu
(sumber : simpanan sendiri;p)
eceh..ngan Sultan Selangor..hihi
(sumber: simpanan sendiri;p)

Ni posing kat Studio Belakang Upm kat sri serdang..punya la ramai nak tgu q..
(sumber: simpanan sendiri lagi :) )

Bergambar bersama family tercinta..Eceh!..
(Dari Kiri Berdiri:Pakcik,Me and My younger sister &yang duduk tersipu2 tu:My parent)

0 0 komen terbaek!!:

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!