"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Sunday, March 4

Dalam Kenangan..

Assalamualaikum semua;) dan Salam Sejahtera!

Apa khabar semua?? Hope sihat hendakNya. Ok! Hari ni Misszue nak share pengalaman misszue. 
Before this, Misszue study kat oversea tau!! Hehe Misszue study kat bumi kenyalang. Sarawak, Oversea x?? over the sea la jugak kan..Over the laut china selatan..

Dulu tu tahun 2003 until 2006.3 tahun duduk bumi kenyalang.Nasib baik tak tuka pakai cawat jek.~mengarut terlampau!~ 

Selama 3 tahun jugak la.. Seperti di luar negara kene ade passport. Selalu kene pegi  imigresen untuk hidupkan passport. Dulu-dulu kene ade passport kalau nak duduk di Sabah or Sarawak..Macam oversea kan? Tula misszue da cakap misszue duduk oversea.

Nak tengok tak passport misszue???

_

_


_

_

 ni muka depan passport misszue..Hehe.. Bukan warna merah tau! kalau merah tu international punya passport

 muka surat ke-2 dan k-3. Sila abaikan muka misszue yang blurr tu.



_
Alamak terbalik lakk.ala malas nak rotate la..ni muka surat yang kene cop imigresen bila masuk dan keluar Sarawak..Kelassss kau jah!Hahahaha


Misszue dah pegi over the sea.. Korang ade x passport biru ni???


ok sampai disini entri kali ni

Selamat berblogger.. n Happy Reading:)



  

2 0 komen terbaek!!:

Cik Nur said...

bestnya kan..? merasa gak miss zue naik flight... cik nur xde pasport biru.. merah pun xde..hihih

Miss Zue said...

ciknur..
hehe:) pegalaman yang xternilai harga nya..Kalau nak pegi sja2 memang xsampai la misszue..Ni disebabkan tggjawab sbg pelajar..terpaksa jua ku harungi laut china selatan..hihi

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!