"Sesungguhnya Yang Baik Dari Allah,Yang Buruk Dari Diri Ini Sendiri"


Tuesday, February 21

Ikan besar!!hihi:)

 Assalamualaikum wbt!

Hai hai semua ape khabar??Misszue teruja sgt nii..haha..Sebenarnya tak de benda pon..saje nak nak share..Ade someone ni..hihi ~(sape someone ni xyah tanya la sape kan!)~ Dia dapat ikan besarrrrrrrrrr punyaaaaaaaaa!.Ikan ape??? mesti semua nak tau kan!!

Ikan Tongsan..

nak tengok tak????

 .
.
.
.
.
.

.jeng jeng jeng.. 

 ni dia ikan tongsan seberat lebih kurang 6.5kg.. Sila abaikan lelaki yang memegang ikan tu..hahaha.muka nye terpaksa di blur kan..atas sebab2 yang xdapat di elakkan..

mesti nak tau kan sape yang pancing ikan tu kan???

tuan yang pegang ikan tu la pancing..bukan misszue hehe.

nak tau tak kat mana ikan ni dapat??

kat sungai perak..


haha sebenarnya semua info dari pemancing tu sendiri.. hebat kan dia!! hehe

beso sungguh ikan nii!! Misszue mcm xpercaya jek dia yang dapat..

Nasib la misszue xpandai mancing..kalau tak lagi besaq dari ni misszue boleh dapat tau! hakhakhak..
 ~cakap besaq ja misszue,padahal pegang pancing pon xpenah!~ 

hehe tu jek tuk kali ni


Selamat berblogger:) 

2 0 komen terbaek!!:

Cik Nur said...

someone tu cm istimewa je pada miss zue..

wah..terbau nasik minyak nih.. :)

Miss Zue said...

aip!!! serkap jarang lettew..haha:p

Amin doakan la ye..hihi

eh!! ape niii..ape merepek ni ciknur..hihi

Click for Support Me!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rajin-Rajin Komen Entri Misszue:)

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tolong Klik Dapat Pahala!